Güvenç Dağüstün - Ellerin

bazen görünen renklerin ardına gizlenmiş binbir türlü koyu renk göz kırpar. seni çağırır, içine çekmeye çalışır. direnirsin, renklilerin yanına kaymaya çalışır durursun. fakat bazen karşı koyamazsın, koyu renkler gelir oturur üzerine.

geceleri rüyalarına girer griler, siyahlar. Sana diğer renkleri unuttururlar, sonra: BUM.

bana sen dokunmadın
dokunmadı ellerin
bana nefesin dokundu
açtı boynumda göz görmez renkleri

bana sen dokunmadın
dokunmadı sözlerin
bana sesin dokundu
her nefesi, ellerin

alındım, aldım üstüme
bir ben işittim

bana sen dokunmadın
dokunmadı gözlerin
bana bakışın dokundu
yumdum, cahil oldum, unuttum sebebim.

bana sen dokunmadın
dokunmadı dudağın
bana aşk dokundu
suç ortağım son kadehim

bana sen dokunmadın
dokunmadı, dudağın
dokunmadı ellerin ellerime
bana nefesin dokundu
açtı boynumda göz görmez renklerin

bana sen dokunmadın
dokunmadı sözlerin
bana sesin dokundu
her nefesin ellerin
alındım, aldım üstüme, bir ben işittim

bana sen dokunmadın
dokunmadı gözlerin
bana aşk dokundu
aşk da son kadehim...

Söz - Müzik: Cihan Sezer
Düzenleme: Cihan Sezer
Seslendiren: Güvenç Dağüstün
Video: Güvenç Dağüstün

Yorumlar