ALINTI: Itzhak Perlman

28 Mayıs 2013 tarihinde İstanbul'da bir konser veren Itzhak Perlman, dünyanın en iyi keman virtüözlerinden birisi olarak kabul ediliyor. Konserini maalesef izleyemedim, bunun yerine İstanbul'da verdiği bir röportajdan alıntı yapmakla yetineceğim. Benim gibi kaçıranlar, merak etmeyin tekrar gelme ihtimâli yüksek!

"Şanslı bir insan olduğumu düşünüyorum. Ben müziği gerçekten içimde hissedebiliyorum. Çok sevdiğim bir şeyi dinlerken ağlarım mesela. Bu işte müziği ruhunda hissedebilmek. Bazısı: "Aa güzelmiş!" der ama duvar gibidir, şaşırmaz, etkilenmez. Oysa güzeldir hayatta şaşırmak, içlenmek, duygulanmak..."



Yorumlar

  1. algodon, mansfield'in bahçe partisi üzerine bir yazı yazmıştım, siz de çok güzel bir yorum yapmışsınız, çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim ne demek! ben teşekkür ediyorum. yeni yazılarda buluşmak üzere :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yazar tarafından yorumunuz onaylandıktan sonra yayımlanacaktır.

Thank you for your comment. It will be published upon approval by the author.